Isnin, 16 Ogos 2010

Aku di tag... tag tu hape?

Soalan 1 : Adakah anda rasa hot?
dalam ekon 'sejuk'.

Soalan 2 : Upload wallpaper pc / laptop yang anda gunakan sekarang.


Soalan 3 : Cerita pasal gambar nih?
Saya suka gamba saya tengah suap anak mak mentua saya.

Soalan 4 : Kali terakhir makan PIZZA...?
2, 3 minggu lepas.... kena blanje

Soalan 5 : Lagu terakhir anda dengar?
Aduss.. tak hengat lak... tak dengar lagu or radio. Lyric lagu pon tak penah hapal.

Soalan 6 : Apa yang anda buat selain selesaikan tag nih?
Ber'chat' dengan sidia...

Soalan 7 : Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?
Syem, sengko, osetat....

Soalan 8 : Tag lagi 5 orang.

1. Roslina Bun

2. Najid Jamal

3. Nurul Izzah

4. Maher Zain

5. Pengarah INFRA

Soalan 9 : Siapa orang no 1.

Opis mate yang sporting... best bekerja dengan beliau.

Soalan 10: Katakan sesuatu pada orang no 5.

Komuniti Berdaya, Desa Berjaya

Soalan 11: No 3 ada hubungan apa dengan sapa?

kurang pasti lak dia melakukan hubungan dengan siapa.

Soalan 12: Bagaimana pulak dengan no 2.

Anak murid yang rajin dan berketrampilan... ensem....

Soalan 13: Kata2 cinta dengan orang no 4.

Love is beautiful... From Creator with love

Soalan 14: Berikan 5 fakta yang anda tahu pasal orang yang anda tag?

1. Opis mate

2. anak murid

3. Jijah yang amik PJJ kat UITM

4. Penyanyi

5. Pengarah INFRA lah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Warahmatullah

Senarai Blog Saya

Pengikut