Khamis, 19 Januari 2012

Secebis permintaan

Ya ALLAH, Tuhan yang Maha Menguasai atas tiap-tiap sesuatu, Tuhan yang Maha Mengatur segala kehidupan dan kematian, Tuhan yang Maha Mengaturkan segala ketentuan,

aku memohon Ya ALLAH,
agar aku diberi kelapangan masa untuk ibu bapaku ketika mereka di saat-saat akhir kehidupan mereka,
agar aku dapat menatap wajah mereka buat kali terakhir,
agar aku dapat hilangkan rasa rindu pada mereka setelah pemergian yang tidak akan kembali lagi ke sisi kami ya ALLAH,
agar aku dapat mengajar mereka mengEsakan Mu ya ALLAH.

Ya ALLAH, Tuhan yang Maha Mengetahui walaupun sesaat kehadapan, Tuhan yang Maha Berkuasa terhadap segala apa yang ada di langit, di bumi dan antara keduanya, Tuhan yang berfirman bahawa pohonlah kepada ALLAH, nescaya ALLAH makbulkan setiap permohonan. aku mohon untuk diperkenankan. Ameen.

1 ulasan:

Assalamualaikum Warahmatullah

Senarai Blog Saya

Pengikut